donderdag 25 augustus 2022

Happy Birthday little monster!


                         Hallo allemaal,

Je hebt de Monsters van Dutch doobadoo vast al voorbij zien komen. Ik vind ze echt geweldig! Ook de Tekst Boo en de super gave Crafty kit Monsterhouse komen uit de nieuwe collectie! Ik heb dit Kaartje gemaakt met Monster Benjamin.. ja ja ze hebben zelfs namen helemaal top! 
                             470.784.152


Ook de basismal die ik gebruikt heb zit bij de Crafty kit. En ook de super gave uitdrukplaatjes van de Monsters. De kleine mondjes met de oogjes erboven heb ik uit het Designpapier knipt. De kleine oogjes heb ik met een pons gemaakt. Die zijn echt te klein om uit te knippen. 



Op het grote oog heb ik nog aderen getekend. Dit heb ik gedaan met een rode fineliner. En als laatste heb ik de leuke stempel gebruikt van ECD Monster Hugs

                              ECD CS277

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Kaartje. Nog een hele fijne dag en tot snel. 
Groetjes Ria. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...