zondag 21 augustus 2022

Zomerkaartje!


                          Hallo allemaal,

Hoe vrolijk is deze nieuwe Crafty kit potje zon van Dutch doobadoo. Jullie hebben hem vast al voorbij zien komen. De kleuren zijn echt prachtig! 

                            473.005.029


En er zit in deze vrolijk kit ook een vel uitdrukplaatjes met super leuke Gnomes en Bloemen. Hoe handig is dat. Ik heb de mal met het Designpapier gecombineerd met bruin cardstock. Vind dit heel mooi bij het gele papier passen. Achter de tekst zomer heb ik een Gnome laten gluren. Verder heb ik het versierd met de mooie Zonnebloemen. 



De schattige Bijtjes die ik gebruikt heb zijn van Marianne design Collectables Eline's bijen 

                               COL 1505

Als laatste heb ik langs de kaart nog een doodelrand getekend. En klaar is het zomerkaartje. Ik ga gauw weer beginnen met de volgende kaart. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...