maandag 29 augustus 2022

little Monster party!


                          Hallo allemaal,

Wat zijn ze leuk de Build up Monsters van Dutch doobadoo. Ik heb er deze keer een gezellig Monster feestje van gemaakt. En kijk nou zelfs Benjamin heeft een lach op zijn koppie. Door zijn mondje om te draaien krijg je een lachende Benjamin. 
                            470.784.152


De Card Art Cooking pot is ook een mal uit de nieuwe Monster collectie van Dutch doobadoo. 

                             470.784.157

Ook heb ik de super gave Crafty kit Monsterhouse gebruikt voor de letters Boo. Deze komt ook uit de Monster collectie. 
                            470.784.156

De 2 stempel teksten die ik gebruikt heb komen van Elizabeth craft design Monster Hugs. 
                                   CS277

De Pollepel in de hand van Benjamin komt van het Marianne design craft stencil Koksmuts & keukengerei. 
                                 PS 8086

En als laatste heb ik onder de Cooking pot nog een vuurtje gemaakt. Dit heb ik gedaan met het haar van Benjamin. De Houtblokken heb ik zelf getekend. 

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven met dit Kaartje. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.  
Groetjes Ria. 

2 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...