maandag 5 september 2022

Happy Birthday!!!


                         Hallo allemaal,

Deze keer heb ik met 1 van de Build up Monsters van Dutch doobadoo een feestelijk kaartje gemaakt. Het Build up Monster Lucas heb ik een beetje veranderd. De ogen bovenop zijn koppie heb ik weggelaten. Deze heb ik op zijn koppie zelf gebruikt. 
                                                                                                            470.784.151

Ik heb Lucas uit de Cooking pot laten steken. Deze pot is ook een mal van Dutch doobadoo. 
                             470.784.154

Het is een gezellig feestje geworden, en daar horen natuurlijk Ballonnen bij. Deze heb ik gemaakt met de Mask Art Slimline Balloon van Dutch doobadoo. 
                             470.784.109 

Ook heb ik de super gave Essentials snijmal Wordz XL Happy Birthday gebruikt van Creative craftlab. 


Het Mutsje op zijn koppie komt van de mal Build up Beer kleding van Dutch doobadoo 

                            470.713.798

En als laatste heb ik nog accenten aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen van Signo. Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 
Groetjes Ria 


2 opmerkingen:

  1. Dag Ria,

    ik heb je blog bezocht, wat heb ik er een plezier aan beleefd, en vooral veel inspiratie opgedaan, de monsterkaarten zijn geweldig!!!

    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Tine, fijn om te horen.
      Groetjes Ria

      Verwijderen

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...