woensdag 17 augustus 2022

Poezen speeluurtje!


                           Hallo allemaal, 

Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Mallen van Dutch doobadoo.En eindelijk daar is hij dan de super leuke Build up Kitten. Ik heb van deze kaart een Poezen speeluurtje gemaakt, hoe leuk is dat. 
                             470.784.142


Kijk ze heerlijk ravotten op het Poezenhuis. Dit is ook een nieuwe Card Art mal van Dutch doobadoo. 
                            470.784.119


Ik heb 3 verschillende kleuren Poezen gemaakt, een witte , oranje en bruine. Bij de bruine poes heb ik nog extra vlekken gemaakt. Deze heb ik eerst getekend en daarna verwerkt op de Poes. Dit heb ik ook gedaan bij de witte. Deze strepen heb ik er opgetekend met een zwarte fineliner. Als je niet direct de fineliner durft te gebruiken kun je de strepen ook eerst met een potlood tekenen, en er dan overheen gaan met een zwarte fineliner. 


Het groene Designpapier komt uit het Paperblock Bright Essentials van Studio Light 

Om de krappaal heb ik touw geplakt om het zo echt mogelijk te laten lijken. En als laatste heb ik nog bolletjes wol gemaakt. Dit heb ik met  verschillende Ponsen gedaan. De streepjes op de de wol heb ik er opgetekend. 
Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Kaartje. Wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 




1 opmerking:

  1. Geweldige kaart, hoe krijg je het toch steeds voor elkaar....
    Echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...