woensdag 10 augustus 2022

Warm en Gezellig!!


                          Hallo allemaal,

Heerlijk voor de openhaard op een kussen wat wil een Poes nog meer. Ik heb van dit kerstkaartje een gezellig tafereeltje gemaakt. De Build up Kitten en het Kussen zijn 2 nieuwe mallen van Dutch doobadoo die eind Augustus uitkomen. 

                            470.784.142


           
                             470.784.158 


De openhaard die ik gebruikt heb is ook een mal van Dutch doobadoo. Het vlammetje in de haard heb ik zelf gemaakt. De Stempel fijne feestdagen is van Marianne design gezegende kerst. 


                             470.713.744
                                CS 1068 


De Kerstlampjes langs de haard is een snijmal van joy "silent night Bulbs" 




                             6002/1590


De kaarsjes op de haard en de hulst zijn van Precious marieke joyful Christmas. De rode rondjes zijn uit een pons. 




                               PM10105

Het kleine kerstboompje is een mal van Marianne design Driving home for Christmas 

                                  LR0567


De lambrisering achter de haard de bolletjes wol het riempje en het strikje heb ik zelf gemaakt. Het Designpapier komt van het Studio Light paperblock Brights. 



Als laatste heb ik nog een doodle rand langs de kaart getekend. En natuurlijk heb ik hier en daar accenten aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Ik wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 



2 opmerkingen:

Beary cute!

Hallo allemaal, deze keer ben ik nog eens aan de slag gegaan met de Build up baby beer. Ik vind hem zooo geweldig!! Het Designpa...