vrijdag 16 september 2022

Trick or treat!!


                         Hallo allemaal,

Wat zijn ze toch super leuk de Monsters van Dutch doobadoo. Ik heb er deze keer een Halloween kaartje/Doosje mee gemaakt. Hiervoor heb ik alle 3 de Monsters gebruikt. 
                  Benjamin 470.784.152


.                   Lucas 470.784.151

.                    James 470.784.150


Ik heb van de Dutch doobadoo Card Art mal Cooking pot een soort doosje gemaakt. Ik heb de pot overgetekend op zwart Cardstock. De bovenkant van de pot heb ik weggelaten (zie foto hieronder) De pot heb ik 3 X overgetekend. 
                                                                              
 Tussen de pot heb ik een doosje gemaakt. Dit heb ik gedaan met de Dutch doobadoo mal Box Art Speelkaarten. Had even geen zin om te meten hahaha.. Het doosje past er perfect tussen. Heb hem er wel horizontaal tussen geplaatst, en de bovenkant open gelaten. 
                            470.784.154

.                           470.713.068

Ik heb in de ogen van de Monsters lampjes geplaatst. Je moet de Monsters niet te ver uitelkaar plaatsen anders kom je met de afstand van de lampjes niet uit (zie foto) Er zijn 7 ogen dus ik had 3 lampjes over, die heb ik in het doosje verwerkt. Nu straalt daar ook leuk licht uit . De houder met de batterij en aan en uit knop heb ik aan de zijkant van het doosje geplakt. Nadat ik de Monsters aan elkaar heb geplakt, heb ik het gemat met zwart Cardstock en toen tegen de achterkant van de pot geplakt. Daar tegenaan nog een 3de pot geplakt. 

                           SL-ES-LED01


Hier en daar heb ik nog Spinnenwebben geplaatst. Dit Spinnenweb is een snijmal van marianne design. 
                                CR1422

De tekst Trick or treat zag ik op Pinterest en heb ik nagetekend met een witte Gelpen. 
Het witte Spinnenrag in de Cooking pot kwam ik toevallig bij de Action tegen. Daar zaten ook de Spinnen bij die ik op de pot heb geplakt. Boven op het Spinnenrag heb ik wat snoep gelegd. En klaar is het Kaartje /Doosje. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit leuke cadeautje. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...