dinsdag 27 september 2022

Happy halloween


                         Hallo allemaal,

Hoe geweldig leuk is weer de nieuwe Dutch doobadoo collectie. Deze keer is het thema  Halloween, hoe leuk is dat. Ik ben aan de slag gegaan met de Card Art mal Halloween. Ik heb hem overgetrokken op geel cardstock. De Letters  uit oranje cardstock. Bovenaan de letters heb ik een reepje paars cardstock geplakt. De Vleermuis heb ik uit zwart Cardstock geknipt en de ogen en mondje uitgesneden. Ik heb hem rondom met witte inkt bewerkt. Een paar accenten aangebracht met een witte Gelpen. Daarna ben ik er met een glitter pen over gegaan, dit geeft een heel leuk effect. 
                            470.784.161

Verder heb ik hem beplakt met het Spinnenweb van Marianne design. De Spin is een snijmal van joy (is al een oudje) 
                                 CR1422 

.                             6002/0532

Achter de Halloween tekst heb ik de nieuwe Card Art mal Houted house geplaatst. 

                            470.784.159

 De rand met grafstenen onderaan de mal heb ik apart overgetekend en er in het midden zelf een paar grafstenen bij getekend. Deze rand heb ik onder de Halloween tekst geplakt. Het kleine Spinnetje heb ik zelf getekend. 

Ook heb ik de Build up Vogelverschrikker gebruikt. Deze heb net als het Houted house achter de teskt uit laten steken. Bij de armpjes en onder zijn muts heb ik touw gebruikt. 


.                         470.784.162


En als laatste heb ik nog accenten aangebracht met een zwarte Fineliner en een witte Gelpen. Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Ria. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...