woensdag 21 september 2022

Sweet 'n scary


                          Hallo allemaal,   

Dit Kaartje heb ik gemaakt met de nieuwe Dutch doobadoo collectie van Dutch doobadoo. 
Wat is hij weer geweldig leuk!!  De basis mal die ik gebruikt heb komt van de Dutch Doobadoo Crafty kit "Monsterhouse" Op de mal heb ik het nieuwe schattige Build up Vleermuisje verwerkt. 
                           473.005.030 

.                         470.784.163


Het mondje van de Vleermuis heb ik iets breder getekend en hem voorzien van een tongetje. Ook heb ik aan de onderkant van het mondje nog 2 extra tandjes geplakt. De ronde cirkel achter de Vleermuis heb ik beinkt met Spectrum noir Harmony water reactive Dye inkt. De kleuren die ik gebruikt heb zijn 
Orange en Lemon tonic. De vliegende Vleermuisjes op de achtergrond heb ik zelf getekend. 


De spinnenweb rand die ik langs de kaart heb gemaakt is een snijmal van marianne design.

.                               CR1422


De tekst stempel is van ECD Monsterhugs 
                                   CS277


Als laatste heb ik nog wat accenten aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 


2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...