zondag 2 oktober 2022

Een Donut party!



                           Hoi allemaal,

Er is weer een nieuwe collectie uit van Dutch doobadoo en hij is weer geweldig! Ik ben aan de slag gegaan met de Dutch doobadoo Cart Art Food truck

.                           470.784.166

Op de achtergrond heb ik wolken gemaakt. Dit heb ik gedaan met het Mask Art stencil Clouds van Dutch doobadoo

.                            470.784.073

Het gras waar de Food truck op staat is de essentials cutting Die Border Grass van Creative craftlab. 
Bovenop de Food truck heb ik een Donut geplaatst als een soort reclame. Deze Donut komt  van de nieuwe mal Donut Worry van Dutch doobadoo.

.                            470.784.165


De Stempel PARTY is van Elizabeth craft design. Teksten verjaardagen gefeliciteerd 

.                        CE CI ST

Het reclamebord heb ik zelf gemaakt. De kleine Donuts in de Food truck heb ik met een klein ponsje gemaakt. Ik heb eerst 2 kleine vierkantjes geknipt uit vellum die heb ik iets beinkt en daarna op het vellum de Donuts geplakt. Nu lijkt het een soort vitrine. Op de rand papier onderaan de truck heb zelf het hagelslag effect getekend.

 

Als laatste heb ik nog accenten aangebracht met een zwarte Fineliner en een witte Gelpen. Ik wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...