zondag 16 oktober 2022

Congrats sunshine!!


                                Hoi hoi,

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de Build up mal "Peter the prick" van Dutch doobadoo. Vond het wel leuk om er een mexicicaans tintje aan te geven. 
                          470.784.168

De maten van de basiskaart zijn H 22,5 X B 15 cm. De groote van de circel is 15 cm.
Dit heb ik gesneden met de cirkelsnijder van Vaessen. 
De cirkel heb ik geblend met Harmony water reactive inkt van Spectrum noir. De Cactus heb ik voorzien van een Sombrero (Mexicaanse Hoed) Deze heb ik zelf getekend. Hopelijk word het een beetje duidelijk door foto's hoe ik dit gedaan heb. 


Je tekend eerst de Cactus. Dan teken je over de bovenkant van de Cactus de hoed (foto boven) 

Dan knip je de hoed van de Cactus af. 

Daarna snij je langs het randje in het midden van de hoed (tussen de pijltjes op de foto)

Nu kun je de Cactus tussen de opening schuiven die je net gesneden hebt. Hoe leuk is dat. Het gezichtje en snor heb ik ook zelf gemaakt. Ook op de pot heb ik randjes en figuurtjes getekend net als op de hoed. 



Het zand waar de pot instaat heb ik gemaakt met de Mask Art mal Hills van Dutch doobadoo. 
                             470.784.081

En als laatste heb ik de stempels gebruikt Sweet stories spring ( SL-SS-Stamp 215) van Studio Light. Ook langs de rand van de kaart heb ik deze keer weer een doodle rand getekend. 

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, en tot de volgende keer.
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...