maandag 10 oktober 2022

Happy halloween


                         Hallo allemaal, 

Deze keer heb ik een Halloween kaartje gemaakt met de nieuwe Dutch doobadoo Build up mal Pumpkin Reaper. Zo leuk om te maken de Halloween Kaartjes. 
                          470.784.170

Ik heb hem achter de Cooking pot gezet van Dutch doobadoo. Deze is heerlijk gevuld met Pompoensoep. De kleine Pompoen stukjes die in de pot drijven is een snijmal van marianne design. Ik heb er de onderkant afgeknipt. 
                            470.784.154

.                              LR0562




De Spinnenwebben die ik op de Cooking pot heb verwerkt is de Dutch doobadoo Mask mal Spinnenweb. 
                             470.784.171


Het gras waar de Pot opstaat is een Snijmal van Creative craftlab Essentials Cutting Die Border Grass. Deze heb ik 2 keer gestansd zodat je er 1 Pompoen tussen kunt steken. 
Nu creëer je een beetje diepte. 
De Pompoenen voor de pot heb ik gemaakt van de kop van de Build up Vogelverschrikker. De Vleermuis komt van de Dutch Doobadoo mal Halloween tekst. 
                         470.784.162


                             470.784.161



De Spinnenwebben die ik gebruikt heb zijn Snijmallen van Marianne design en van Joy Crafts. 

.                                CR1422

.                             6002/0532

Als laatste heb ik de Stempel Happy Halloween van Elisabeth craft design gebruikt. Dit is de ECD Autumm Words. 
                                     CS249

Hopelijk heb ik je een beetje inspiratie kunnen geven met deze Kaart. Nog een fijne dag en tot snel! Groetjes Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...