woensdag 5 oktober 2022

Gefelicitaart!!!


                         Hallo allemaal, 

Hoe geweldig leuk is deze nieuwe Dutch doobadoo Crafty kit Oma's Appeltaart. Ik heb de Appeltaart op een soort Etagere gezet. De voet die er onder zit heb ik zelf gemaakt. De rand waar de taart opstaat heb ik gemaakt van het onderste gedeelte van de taart. 

.                           473.005.031

Bovenop de taart heb ik eerst lijm  aangebracht en er daarna sneeuw over gestrooid. Nu lijkt het net of er poedersuiker op zit.

 

Daar bovenop heb ik 2 appeltjes geplaatst. Dit is een Snijmal van marianne design fruit by Marleen. Ik heb ze bewerkt met inkt. 
                                   COL1469

De Appel op de rand van de Etagere komt van de Dutch Doobadoo Build up Fruitmand. De Appel die doorgesneden is en het partje naast de Gnome heb ik zelf getekend. 

De leuke uitdrukplaatjes zitten natuurlijk ook in deze kit. Als laatste heb ik de stempel gebruikt van Craft emotions tekst NL gefeliciteerd. 
                               CRE0099

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven met dit kaartje. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria

2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...