vrijdag 11 november 2022

Fijne feestdagen!!


Hallo allemaal, jullie weten inmiddels dat de Build up aap echt mijn lievelingetje is. Ik heb een kerstkaart gemaakt met 2 van deze ondeugende Aapjes. 
                          470.713.808

Ik heb de aap gecombineerd met de super leuke Crafty kit Oma's Appeltaart.Hoe leuk is de mal die erbij zit. Het papier heb ik niet gebruikt, omdat ik er deze keer een slagroomtaart met aardbeitjes van wou maken. 

                           . 473.005.031

De Aardbeien die ik op de taart heb gebruikt is een snijmal van marianne design "fruit by Marlene" 

                             COL 1469

Bij de aardbeien onderaan de taart heb ik het bovenste groene gedeelte eraf geknipt. De gelige streep middenin de Aardbei heb ik er met een marker op getekend en daarna met rood er omheen gekleurd. Na het kleuren er een mooie glans opgemaakt met Glossy accents. 




De spikkels op de taart heb ik er opgetekend. De toef slagroom heb ik zelf getekend, en ook de hulst blaadjes. De leuke kerstmuts komt van de Build up kerstman dit is ook een mal van Dutch doobadoo 
                       470.713.830 

Als laatste heb ik de leuke stempel gebruikt van Craftlab "kerstpost" 
                      CCL-FR-Stamp 273 


Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven met dit kaartje. Nog een hele fijne dag toegewenst en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...