maandag 7 november 2022

Zie ginds komt de Stoomboot 🎶🎶🎶


Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de leuke Stoomboot uit de sinterklaas collectie van Dutch doobadoo. 
                          470.784.174

Ik heb de mal 2X gemaakt omdat ik er een doosje tussen heb geplaatst, zodat je hier iets lekkers of een cadeautje in kunt stoppen. Zelf heb ik hem gevuld met een Chocolade Sint en een zakje Pepernoten. 

Het Doosje is 10 cm lang en 4cm hoog. 
Het plaatje van de Sint komt uit de Crafty kit Sinterklaas van Dutch doobadoo.Dit plaatje heb ik uit het Designpapier geknipt. Ook zit er een uitdrukvel bij met leuke sinterklaasje en Cadeautjes. Hier heb ik de cadeautjes gebruikt. De vlaggetjes heb ik zelf getekend en ingekleurd. Ik heb de boot een voor en een achterkant gegeven. Dus alleen aan de voorkant de Sint geplaatst en de stempel. 

De stempel die ik gebruikt heb is van Joy crafts. Ik weet niet of hij nog verkrijgbaar is want het is al een oudje. 
                            6410 - 0083
Ik heb de boten gemat met zwart Cardstock en daarna het Doosje ertussen geplakt. 
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen gegeven. Wens je nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...