maandag 21 november 2022

Merry Christmas!


Hallo allemaal, is het geen schatje dit Elfje uit de nieuwe collectie van Dutch doobadoo. De basiskaart die ik heb gebruikt komt van de Crafty kit Monsterhouse van Dutch doobadoo. 

                         473.005.030

Het Designpapier is van Marianne design het Paperblock Jolly Christmas. 
                                PB7065

Bij een Kerstkaartje hoort natuurlijk een leuke kerstboom. Hoe leuk is deze nieuwe boom van Dutch doobadoo. Ik heb hem opgetuigd met een paar kleine balletjes en een beetje sneeuw. Deze boom komt uit de Crafty kit Winter feestje van Dutch doobadoo. 
                        473.005.035

En als laatste heb ik het schattige Build up elfje van Dutch doobadoo ernaast geplaatst.


                          470.784.181

Leuk dat jullie langskwamen op mijn blog. Ik wens je nog een fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...