dinsdag 29 november 2022

gelukkig Nieuwjaar!


Hallo allemaal, wat is hij leuk deze nieuwe Dutch doobadoo Slimline mask Art firework.
                            470.784.182


Ik heb de Mask bewerkt met witte structuur pasta. Deze pasta heb ik goed laten drogen en daarna de kleuren erop gebracht met copics. Daarna heb is er eiss-kristall aan toegevoegd. Dan krijg je een mooi glimmend effect.

 

Op de achtergrond heb ik het papier gebruikt van de Crafty kit "Sinterklaas" van Dutch doobadoo. 

                           473.005.034

Deze heb ik in 2 delen gebruikt. 1 vel voor de bovenkant en 1 vel voor de onderkant. Ik heb de onderkant uitgeknipt langs de rand en de huisjes en die met foamtape opgeplakt.
De Bomen die ik op de achtergrond heb gebruikt zijn van Craftlab 
                          CCL-ES-CD424

Op de voorgrond heb ik de leuke cavia van Craftemotions clear stamp carla creations gebruikt. Deze heb ik ingekleurd met Polychromos potloden van Faber castel. 
De stempel op het kaartje is van Craftlab 
               CCL-FR- Stamp 273 kerstpost nl

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot snel. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

  1. Prachtig Ria en fijn dat je het hebt uitgelegd. Was gisteren ook bezig met dit stencil en dacht, hoe krijg ik in vredesnaam de verschillende kleurtjes maar dit is een goed idee. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Betha. Graag gedaan. Je zou je er ook nog met markers in kunnen kleuren. Teminste als je verschillende kleuren wilt. Groetjes Ria

      Verwijderen

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...