vrijdag 2 december 2022

Hup Holland Hup!!


Hallo allemaal, de voetbalgekte is alweer een tijdje bezig en natuurlijk juigt beer het Nederlands elftal toe... ⚽  Als basiskaart heb ik een soort doel gemaakt. Het designpapier  wat ik hier voor gebruikt heb is kick It van Dutch doobadoo. 
                           470.005.012 

In het doel heb ik de bal van Dutch doobadoo geplaatst. 
                          470.713.792

De kleding en de voetbalschoenen van de beer heb ik zelf gemaakt. Het petje komt van de Dutch doobadoo mal kleding Beer. 
                            470.713.798 

De poot waar hij de bal mee vasthoud heb ik een beetje smaller gemaakt, anders past de bal er niet tussen. 


De vlag in zijn poot heb ik ook zelf gemaakt. 
Nu maar hopen dat Nederland kampioen gaat worden! Ik wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 

2 opmerkingen:

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...