donderdag 24 november 2022

Trouwkaart


Hallo allemaal, wat is er weer een geweldige collectie uitgekomen van Dutch doobadoo. 
Ik ben aan de slag gegaan met het 3 luik en heb er een trouwkaartje mee gemaakt. 

                         470.784.188

Ik heb de kaart dubbelgevouwen en daaromheen een banderol gemaakt. De vlinder op de banderol heb ik op een beurs gekocht. Als laatste heb ik het prachtige Designpapier van stamperia" you and me" gebruikt. Ik heb er verder geen mallen bij gebruikt omdat ik het papier al mooi genoeg vond. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje.
Wens je nog een fijne dag toe en tot snel!
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...