vrijdag 9 december 2022

Gardening Gnome


Hallo allemaal, hier word je toch vrolijk van. Wat een super leuke collectie is er weer uitgekomen van Dutch doobadoo. Ik heb de nieuwe Gardening Gnome gezellig achter de plantenkar gezet. Nu de plantjes nog verkopen hahaha.. 
                             470.784.196


.                             470.784.195


De plantjes die ik heb gebruikt zijn van Marianne design. Dat is de Craftables marleen's greenery 

                                    CR1464


En de mal Marianne design Cactus. Dit is al een oudere mal. Ik weet niet of hij nog verkrijgbaar is. .                               CR1413


De potjes waar de plantjes instaan komt van het stencil de Gardening Gnome evenals de het grote rode bloemetje. Op de achtergrond van de kaart heb ik het super leuke Mask Art stencil Clouds van Dutch doobadoo gebruikt. 
                             470.784.073


Het gras onderaan de kaart is een snijmal van Craftlab. 
                           CC-ES-CD388

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...