woensdag 14 december 2022

Happy New year!!


Hallo allemaal, deze kaart gemaakt met 3 mallen van Dutch doobadoo. Als basis heb ik de Card Art mal New year 2023 gebruikt. Ik heb eerst deze mal beplakt met glitter papier goud en zilver. Daarna heb ik er een stuk zwart Cardstock achter geplaatst waar ik het vuurwerk op kon maken. 
                            470.784.184


Het vuurwerk is ook een Mask Art slimline mal van Dutch doobadoo. Ik heb deze Mask bewerkt met een zilverkleurige pen en een goudkleurige pen. Daarna ben ik er over gegaan met goud en zilver glitter. 
                              470.784.182


Ook de leuke Vuurpijl heb ik erachter geplaatst. 
                           470.784.185

Als laatste heb ik de kaart gemat. De eerste rand met zilver glitter papier ende 2de rand met rood cardstock. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...