donderdag 22 december 2022

Kerstgroetjes


Hallo allemaal, toch nog even een kerstkaartje gemaakt. Als basis heb ik de super leuke Dutch doobadoo Cart Art mal Marrachech gebruikt. 

                             470.784.189

Hoe leuk is het om hier de Creative craftlab mal Elvis de pinguin bij te gebruiken. 
                          CCL-FR-CD430

Naast Elvis heb ik de Creative craftlab mal choco accessoires gebruikt. 
                            CCL-FR-CD-431

Ook de Kerstbomen op de achtergrond zijn van Creative craftlab. 
                            CCL-ES-CD 424


Het Design papier op de basiskaart komt van de Dutch doobadoo Crafty kit Sinterklaas. 
                            473.005.034


Als laatste heb ik de Stempel kerstgroetjes gebruikt van Creative craftlab. 
                        CCL-ES-Stamp293

De sneeuw heb ik zelf geknipt uit wit cardstock. 1 brede rand en een smalle rand ervoor geplaatst. De Sneeuwballen komen uit een ponsje. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Ik wens jullie hele fijne en gezellige kerstdagen toe.
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...