donderdag 29 december 2022

Knallende kurken!!


Hallo allemaal, nog 2 dagen en dan zullen de kurken weer knallen!!! Hoe leuk is het om met deze Champagnefles en koelemmer van Dutch doobadooeen kaartje te maken. 
                              470.784183

Ik heb een dichte en een openfles gemaakt. Bij de open fles heb ik de kurk laten knallen!


Op de achtergrond heb ik het Dutch Doobadoo Mask Art stencil vuurwerk gebruikt. Deze heb ik bewerkt met witte Structuurpasta. 
.                             470.784.182

Na het drogen van de pasta ben ik de pasta gaan kleuren met copics. En als laatste een beetje eiss-kristall aangebracht. Nu krijg je een mooie schittering! Ook nog enkele druppels aangebracht op de fles en de Emmer met Glossy accents. 

Als laatst nog een leuke stempel aan de fles gehangen. Deze stempel is van Creative craftlab kerst en nieuwjaars teksten Friends. 
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Ik wens jullie een knallend uiteinde en een goed en vooral gezond 2023 toe. Tot volgend jaar!!! Groetjes Ria 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...