vrijdag 6 januari 2023

Love!!!!!!


Hallo allemaal, als eerste wens ik jullie een goed, gezond en een creatief jaar toe. We beginnen in het nieuwe jaar gelijk met de nieuwe Dutch doobadoo collectie. Deze collectie is weer zo leuk. Ik heb er dit Kaartje mee gemaakt. Als basis heb ik rood cardstock gebruikt. Op het rode cardstock heb ik wit gebruikt. Deze heb ik bewerkt met de Dutch doobadoo slimline Mask Art mal Clouds. Ik heb het geblend met blauwe distress inkt. 
                            470.784.073

Op de wolk (deze heb ik zelf getekend) zit de schattige Build up Cupido met zijn pijl en boog hartjes rond te schieten. De pijl en boog heb ik ook zelf gemaakt. Ik heb een pons gebruikt voor de hartjes. 

.                         470.784.201 

De vleugeltjes van cupido heb ik gemaakt van vellum. Deze heb ik ook met een beetje blauwe distress inkt geblend. Het hart op de achtergrond komt van de nieuwe Dutch doobadoo mal chocolate Box. Het hart heb ik bewerkt met een Embossing Folder. 
                         470.784.200


De tekst love heb ik gestempeld met een stempel van Studio Light "Filled with love"  En natuurlijk weer accenten aangebracht met een witte gelpen en een zwarte fineliner. 
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit kaartje. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...