vrijdag 13 januari 2023

Kledingkast Mdf


Hallo allemaal, deze keer geen kaartje maar een super gave Mdf kast van Dutch doobadoo die je zelf kunt pimpen, hoe leuk is dat. Ik heb er een kledingkast van gemaakt. Maar je kunt het ook een andere inhoud  geven. Je zou er ook een tuinkast van kunnen maken of je maakt er een mooi tafereeltje binnenin. Het designpapier waar ik de kast mee beplakt heb komt uit het Pretty paper block summer vibes van marianne design. 
                                PK9179

Bovenin de kast heb ik nog een extra plankje gemaakt waar ik een hoedje, doosje en handdoeken heb opgelegd (Deze heb ik zelf gemaakt) het plankje heb ik gemaakt van chipboard. De kast is van boven open. Ik vond het zelf mooier om hem boven dicht te maken zodat het meer op een een echte kast lijkt. Dit heb ik ook gedaan met het chipboard van Dutch doobadoo. Die ik ook beplakt heb met hetzelfde Designpapier. 
                              474.300.008

De kleding in de kast heb ik gemaakt met de Snijmal van Marianne design men's wardrobe. Enkele kledingstukken heb ik zelf gemaakt. Ook heb ik de kleding dubbel gemaakt dus een voor en achterkant zodat de achterkant er ook netjes uitziet. 
                             COL 1434

Onderin de kast heb ik ook een doosje gemaakt met handdoeken en in een kast staan natuurlijk ook schoenen. Deze heb ik ook zelf gemaakt van chipboard en cardstock.De hakjes van de zwarte schoentjes heb ik gemaakt van cocktailprikkers en zwart gemaakt met een marker. 

Onder de kast heb ik ook een stuk chipboard geplaatst en beplakt met design papier. Naast de kast heb ik een tas geplaatst (zelf gemaakt) en gevuld met een paar bloemetjes, stukjes stof en een stukje parelsnoer. Ook heb ik een passpiegel aan de kast gemaakt. Dit heb ik gedaan met zilverkleurig spiegelkarton. 
Voor de kast nog een leuk plantje gezet 

Aan de andere kant heb ik ook een mandje geplaatst. Hier steken ook stukjes stof uit. 
Dit is een snijmal van marianne design "wol mand" 
                                  LR 0689

De sjaal en het Tasje heb ik ook zelf gemaakt. De kleerhanger is een snijmal van marianne design Eline's Baby. 
                             COL 1419

Voor de kast heb ik nog een klein kleedje gemaakt. En als laatste heb ik nog 2 lampjes in de kast verwerkt. Dit was een streng van 10 lampjes. Ik had er maar 2 nodig dus heb de rest eraf geknipt. Ik heb ze door het gaatje gehaald die al aanwezig is in de kast. Het plastic houdertje waar het aan en uit knopje en de batterij in zit heb ik op de achterkant van de kast geplakt. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...