vrijdag 20 januari 2023

Love Songs


Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met de Card Art Love Songs van Dutch doobadoo. 
                             470.784.199

Ik heb hem gecombineerd met de Gardening Gnome van Dutch doobadoo. De tekst love Songs heb ik ingekleurd met een zwarte fineliner. Daarna langs de randjes streepjes getrokken met een witte gelpen. 
                            470.784.196

Het Designpapier wat ik gebruikt heb is het A4 Paper bloc Jolly Christmas van Marianne design. 

De vlechtjes bij de vrouwelijke Gnome heb bewerkt met een zwarte, bruine fineliner en een witte gelpen. 

De hartjes en de muzieknoten komen uit ponsjes. Op de basiskaart heb ik langs de zijkanten nog een doodlerand getekend.
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijn dag en tot de volgende keer. 
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...