vrijdag 27 januari 2023

Piratenkaart!!


Hallo allemaal, deze kaart heb ik gemaakt met de schatkist uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie. 
                             470.784.204

De houtstructuur op de schatkist heb ik er zelf opgetekend .Dit heb ik gedaan met een bruine, zwarte fineliner en een witte gelpen. Voor het parelsnoer heb ik gebruik gemaakt van plakparels. Het water aan de onderkant van de kaart komt uit het Design papier van Craftemotions "Ocean"
Van 1 velletje heb ik het randje met de golfjes afgeknipt. Ook het witte randje eromheen heb ik verwijderd. De vlag heb ik zelf getekend. 


Ik kon het niet laten om mijn favoriete Build up mal van Dutch doobadoo de aap erbij te gebruiken. 
                          470.713.836

De piratenpet en het ooglapje heb ik zelf getekend. 

Ook de palmbomen op de achtergrond zijn van Dutch doobadoo. De kokosnoten komen uit een pons. Op de geponste rondjes heb ik streepjes getrokken met fineliners.Als laatste heb ik de kaart gemat met zwart Cardstock.
Hopelijk heb ik jullie weer een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...