vrijdag 3 februari 2023

Zonnestralen!!!


Hallo allemaal, hoe leuk is weer de nieuwe collectie van Dutch doobadoo. Ik ben aan de slag gegaan met de Mask Art Slimline Birch (bomen) 
                            470.784202

Ik heb de Mask op glad wit cardstock gelegd en geblend met groene, bruine en blauwe distress inkt. De zon was ik helaas vergeten te blenden (daar kwam ik later achter) ik heb het opgelost door een rondje te ponsen en door te knippen. Deze heb ik aan beide zijden van de stam geplakt. 
                       
De boomstammen heb ik na het blenden met de inkten ingekleurd met de polygromos potloden van Faber castel. Op de takken heb ik het lieveheersbeestje van Marianne design geplaatst. 
                                 CR1539

Op de achtergrond heb ik nog een paar vogels getekend met een zwarte fineliner. De Stempel die ik gebruikt heb is van Marianne design "herfst teksten" 
                                CS1104

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...