vrijdag 17 februari 2023

Een bloemetje!!



Hallo allemaal, ik denk dat iedereen wel weer behoefte heeft aan het zonnetje. Heerlijk in je tuin of op je balkon genieten van de bloemen en de planten. De Gardening Gnomes van Dutch doobadoo genieten er zeker van. 
                             470.784.196

Als basiskaart heb ik de Dutch doobadoo Fold card Square gebruikt. 
                             470.784.198

In deze mal zit aan de voorzijde een doorkijk venstertje. Ik vond het wel leuk om daar een nieuwsgierige Gnome doorheen te laten gluren. 

Verder heb ik aan de binnenkant nog een gnome geplaats die bezig is in de tuin. Naast de gnome staat een gieter met prachtige madeliefjes. Deze gieter is een snijmal van marianne design. Ook de madeliefjes (Daisies) is een mal van Marianne design. 
                                LR0792

.                                LR0790

Als laatste heb ik ook de leuke tekst een bloemetje gebruikt. Ook dit is een snijmal van marianne design. 
                                   LR0791

Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag en tot snel! Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...