vrijdag 10 februari 2023

Veel geluk!!!


Hallo allemaal, deze kaart heb ik gemaakt met de Dutch doobadoo Card Art mal "Dices"
(dobbelstenen) 
                            470.784.209

Ik heb de dobbelstenen gecombineerd met 3 speelkaarten. De schoppen, klavertjes en hartjes op de kaarten, heb ik ooit in een ver verleden gekocht op een Beurs. Ik heb helaas geen idee meer waar ze van zijn. 

De "Fiches" heb ik gemaakt met 2 ronde snijmallen, en zelf met een zwart fineliner en witte gelpen ingekleurd. 

Het design papier komt van de super leuke Dutch doobadoo Crafty kit USA. Hier zitten ook de gnomes bij die ik gebruikt heb. 
                              473.005.039

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

  1. Wat is de kaart weer super leuk Ria. Ik zag de mal en dacht, wat kan ik hiermee? Dit dus, wat een super leuk idee weer. Dankjewel voor de inspiratie steeds weer. Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerda, super fijn om te horen dat je er weer inspiratie door krijgt. Bedankt voor je lieve reactie!
      Groetjes

      Verwijderen
  2. Zijn hele mooi kaarten
    Maar waar kan ik de mailen kopen?
    Woon zelf in Slagharen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Deze mallen kun je kopen bij verschillende hobbywinkels. Zoals Noor en zo, Hobbyvision, Hobbyshop veldmaat.. enz te veel om allemaal te noemen. Je kunt het online bestellen. Gewoon even op Google gaan zoeken dan vind je genoeg winkels!
      Wens je heel veel succes! Groetjes!

      Verwijderen

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...