dinsdag 21 februari 2023

Hooray USA..


Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de hoge hoed uit de Dutch doobadoo Crafty kit USA. 

                              473.005.039

Ik heb dit papier ook gebruikt voor de vlaggetjes langs de hoed. En voor de grote vlag. Die vlag heb ik zelf gemaakt. 

De vlaggetjeslijn langs de hoed is een snijmal van Craft emotions "party vlags" 
                           115633/0752

Ik vond het wel leuk om uit de hoge hoed het Build up Konijn te laten gluren. Kijk hem zwaaien met de vlag. Het hoedje op zijn koppie komt ook uit de Crafty kit. In de kit zit ook een uitdruk vel met gnomes. Van 1 gnome heb ik hoed afgeknipt. Ik heb het witte randje niet mee geknipt omdat je dan onder geen wit randje hebt. Maar om toch een mooie witte rand te krijgen heb ik de hoed na het uitknippen op wit cardstock geplakt en er een wit mat randje omheen geknipt. 
                           470.713.811 


Ook heb ik de rand van de hoed nog 1X overgetrokken en beplakt met rood cardstock. Deze rand heb achter de voorste rand geplakt. Nu krijg je diepte in de hoed. 

Als laatste heb ik accenten aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen. 
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Wens je nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...