maandag 27 februari 2023

veel geluk samen!


Hallo allemaal, ik heb dit Trouwkaartje gemaakt met de schattige Build up auto van Dutch doobadoo. Het mondje heb ik iets veranderd door er tanden en een tongetje in te tekenen. 
                              470.784.206


In de auto heb ik de schattige pinguin Elvis van Craftlab gezet. En kijk nou hij is getrouwd. 
                           CCL-FR-CD430

De gezichtjes en het hoedje van de pinguins heb ik zelf getekend. Het kroontje komt van Marianne design Kim's buddies 
                                  LR0474

Ik vond het wel leuk om er een sluier bij te maken. Dit heb ik gedaan met een stukje tule. Deze heb ik om het koppie geslagen en aan de voorkant onder het kroontje vastgeplakt. Op het kroontje en de sluier heb ik een paar glimmende plakparels geplakt. 

De Ballonnen die ze vasthouden is een snijmal van Creative Craftlab Friends Piggy accessoires 
                             CCL-FR-CD272

Als laatste heb ik om de kaart een matrand getrokken met zwart Cardstock. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...