woensdag 1 maart 2023

lentekriebels!!!!


Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met 3 mallen uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie. Ik ben begonnen met de basiskaart. Deze heb ik bewerkt met de Mask Art Clouds van Dutch doobadoo 
                             470.784.073

De gieter is ook een mal uit de nieuwe collectie van Dutch doobadoo net als de bloemen die ik er in heb gezet. De gieter heb ik bewerkt met Gildingwax ( zilverkleur) 
                                Card Art 
                            470.784.214


De Bloemen heb ik uit wit cardstock geknipt en bewerkt met inkt. Op de middelste rondjes heb ik een mooie glans aangebracht met Glossy accents. 


En dan hebben we het super schattige Build up Lieveheersbeestje. Ik heb hem aan de tuit van de gieter laten hangen. Uit de gieter heb ik druppels laten vallen op het Lieveheersbeestje. Ook dit heb ik met Glossy accents gedaan. Ik heb het eerst goed laten drogen en daarna de druppels met een blauwe stift bewerkt. 

                            470.784.217



Als laatste heb ik weer accenten aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen. 
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

  1. Wat is deze kaart weer super,super leuk Ria. Top hoe je dit steeds weer voor elkaar krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk vrolijk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...