dinsdag 14 maart 2023

Een bloemetje!


Hallo allemaal, ik ben weer aan de slag gegaan met het schattige Build up Lieveheersbeestje van Dutch doobadoo. Deze keer heb ik hem laten slapen op de Card Art bloem. 
                             470.784.217
  
                           470.784.211

Op de achtergrond van de kaart heb ik wolken gemaakt. Dit heb ik gedaan met de Mask Art Clouds. 

.                            470.784.073

Ook heb ik het mooie hoge gras onderaan de kaart van Marianne design gebruikt. 

                               CR1615

 De bloemen in het gras zijn ook van Marianne design. Dit is de Snijmal Madeliefjes. .                                LR0790

De koe heb ik gemaakt van het Creative craftlab Rendier Rudi. Ik heb de kop gebruikt en het lange lijfje, ook de kleine pootjes. De hoefjes  heb ik op de pootjes geplakt en daarna op maat geknipt. Bij de oren heb ik de rondingen eraf geknipt en iets rechter gemaakt. De horentjes en het ovale gedeelte waar het bekje en de neusgaten op zitten heb ik er zelf bij getekend.

De omcirkelde delen op de foto boven, heb ik gebruikt voor de koe. De zwarte vlekken heb ik getekend met een zwarte fineliner 

.                         CCL-FR-CD402

Het mooie grote lieveheersbeestje komt van de Mask Art mal lieveheersbeestje van Dutch doobadoo 
                            470.784.213

De kleintjes die er rond vliegen is een snijmal van Marianne design Craftebles Lucky 
                                  CR 1539

De tekst "een bloemetje" vond ik hier wel mooi bij passen. Deze snijmal is van Marianne design. 
                                LR0791 

De kleine Lieveheersbeestjes, de grote en de rondjes in de bloemen heb ik bewerkt met Glossy accents. Hier krijg je een hele mooie glans van. Op de foto is het wel een beetje moeilijk te zien. 
Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb kunnen geven. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Beary cute!

Hallo allemaal, deze keer ben ik nog eens aan de slag gegaan met de Build up baby beer. Ik vind hem zooo geweldig!! Het Designpa...