woensdag 22 maart 2023

Hoera!!! 50 jaar!


Hallo allemaal, ik heb dit vrolijke doosje gemaakt voor mijn vriendin, ze is 50!!!!! geworden. Het doosje heb ik uiteraard gevuld met heerlijke chocolaatjes en geld. Ze vond hem geweldig! Het Doosje wat ik hier gebruikt heb is de Box Art Henri van Dutch doobadoo 
                               470.784216

Het vrolijke designpapier komt van het papier blok cocktails & confetti van Creative craftlab 
                             CCL-FR-PP44

Aan de voorkant van het Doosje heb ik Sarah geplaatst! Deze heb ik zelf getekend en daarna gekleurd met de polygromos potloden van Faber castel 

Bovenop het doosje heb ik een soort strik gemaakt van reepjes designpapier. Daar tussen heb ik de cijfers 50 geplaatst. 
Deze cijfers zijn ook van Dutch doobadoo 
Ik weet niet of deze nog te krijgen zijn. Want ze zijn uit de collectie bij Dutch doobadoo. Maar je kunt natuurlijk ook andere cijfers gebruiken. 
                              470.455.006

Ook heb ik een soort serpentine gemaakt door hele smalle reepjes designpapier en cardstock te knippen. Deze reepjes ga je heel voorzichtig omkrullen door er met een schaar langs te trekken. Het ballonnetje wat Sarah vasthoud is een snijmal van Creative craftlab 
En klaar is het doosje. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

lieve paasgroetjes!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch doobadoo collectie!! Bij deze collectie zit een superleu...