woensdag 8 maart 2023

gevuld doosje


Hallo allemaal, dit super leuke doosje komt uit de nieuwe collectie van Dutch doobadoo.
Ik heb hem gevuld met een zakje heerlijke Chocolade hartjes. 
                            Box Art Henri
                            470.784.216

Ik heb in het Doosje een kijkvenster gemaakt. Dit heb ik gedaan met een 2 ronde snijmallen. Achter het ronde venster heb ik mika geplakt. Nu kun je de heerlijke chocolaatjes bewonderen! heerlijk toch? 

Bovenop het Doosje heb ik een soort strik gemaakt. Dit heb ik gedaan met stroken Designpapier. Het prachtige Designpapier wat ik gebruikt heb is van Craft O clock Vintage love.
                        CCL-CCI-VL-07


Ik heb hier ook de extra knipvellen sets bij gebruikt,zoals de Vlinder, bloemen en de hartjes bovenop het deksel. 
                           CC-CSI-VL-10

.                           CC-CSI-VL-11

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Ik wens je nog een hele fijn dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...