zondag 26 maart 2023

gevuld Paasmandje!


Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch doobadoo Box Art mal Broken egg! Ik heb hem gevuld met heerlijke Chocolade eieren. 
                               470.784.224

Aan 1 kant van het Doosje heb ik ook de nieuwe Dutch doobadoo Build up mal Bunny Gnome gebruikt. En kijk hij is een ei aan het schilderen. Of het ei het zo leuk vind weet ik niet hahaha!! Bij deze Gnome zit geen snor. Ik vind een Gnome zonder snor niet echt compleet, dus heb ik de snor gebruikt van de Build up Gardening Gnome. 
                              470.784.218

                            470.784.196


De kwast en de eieren (heb ze ook aan de andere kant verwerkt) komen ook van de nieuwe Dutch doobadoo mallen. De eieren van de mal "Build up eggs" en de kwast van de "Build up painting"
                         Build up eggs 
                          470.784.223

.                        Build up painting 
                             470.784.222

Het gezichtje op het ei heb ik deze keer niet zelf getekend. Dit is een stempel van Craft emotions Egg Faces Carla creaties 


Het strik bovenop het hengsel heb ik gemaakt met 2 strookjes designpapier. Die vouw je beide dubbel en plakt ze op elkaar. Dan vouw je er in het midden nog een strookje designpapier omheen. 

Aan de andere kant van het bakje heb ik een paashaas gemaakt. Deze heb ik gemaakt met verschillende onderdelen van meerder mallen. Hoe ik dit gedaan heb laat ik jullie zien door middel van foto's. Dit zijn de mallen die ik hiervoor gebruikt heb. 
                          Build up eggs
                          470.784.223

                         Build up Bunny feet
                              470.784.221

.                     Build up Bunny Gnome 
                             470.784.218
                        
                   

Je tekend eerst de konijnenoren over tot de helft. Dan trek je de lijn door en krijg je een koppie. 



Dan teken je het ei over. Dit heb ik gebruikt als lijfje. Van het andere stencil teken je de achterpoten over. 


De voorpootjes zijn eigenlijk de armpjes van de Bunny Gnome. Deze heb ik verlengt. 


Je tekend en knipt ze uit. Dan leg je ze op het lijfje en trekt met potlood een lijntje. Nu weet je hoeveel je er vanaf moet knippen. 



Dan heb je nu een super leuke Paashaas! 
Het vrolijk Designpapier wat ik heb gebruikt is van Creative craftlab paperpad egg-sellent 
                           CCL-FR-PP83

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit paasdoosje. Wens je nog een hele fijn dag, en wie weet tot snel! 
Groetjes Ria 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...