zondag 2 april 2023

lieve paas groetjes!

Hallo allemaal, nog even dan komen de paasdagen er weer aan. Hoe leuk is het dan om iemand een paaskaartje te sturen en een vrolijk Pasen te wensen! Ik ben in ieder geval al aan de slag gegaan en heb dit schattige kaartje gemaakt! Als basiskaart heb ik de Fold card Art Frantic van Dutch doobadoo gebruikt. Deze heb ik 2 keer overgetekend. De buitenste rand van wit cardstock en de 2de rand met design papier. 
                            470.784.207

Kijk het paashaasje druk zijn met het schilderen van de eieren. De eieren en de lepel komen van de Dutch doobadoo mal "Build up eggs"
                             470.784.223

De kwasten en het schilderspallet is ook een mal van Dutch doobadoo, de Build up mal "painting" 
                             470.784.222

Dan komen we bij het paashaasje. Deze heb ik gemaakt van meerder mallen. De mallen die ik gebruikt heb zijn : Build up eggs, Build up Bunny Gnome en de Bunny feet. 
                           Build up eggs 
                            470.784.223

.                         Bunny Gnome 
                           470.784.218

.                             Bunny feet 
                             470.784.221

Hoe ik de Paashaas gemaakt heb laat ik je zien door middel van foto's 
Je tekend de eierwarmer over tot de helft. 


Dan trek je met een potlood een lijntje van de ene naar de andere kant. Nu heb je een koppie. 

Dan teken je het ei over. Dit word het lijfje. 

De armpjes teken je over van de Bunny Gnome. Het randje aan de achterkant van het armpje teken je niet want het armpje word verlengd.


Na het uitknippen leg je de armpjes op het lijfje (ei) en trekt met een potlood een lijntje langs het armpje. Nu weet je precies hoe lang ze moeten zijn. En als laatste teken en knip je de pootjes uit van het stencil bunny feet. 


En klaar is je paashaasje! Het gezichtje en het jurkje heb ik zelf getekend. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met dit paaskaartje. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. 
Groetjes Ria 

                                                           
                       




                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Beary cute!

Hallo allemaal, deze keer ben ik nog eens aan de slag gegaan met de Build up baby beer. Ik vind hem zooo geweldig!! Het Designpa...