zondag 16 april 2023

Baby doosje!


Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met het Box Art doosje Henri van Dutch doobadoo 
                              Box Art Henri 
                              470.784.216

Ik heb er een baby doosje van gemaakt. Super leuk om cadeau te geven en te vullen met een klein Cadeautje! Ik heb hem gevuld met een rompertje en een speentje. De kleur van het papier heb ik afgestemd op de cadeautjes. De baby op de voorkant van het Doosje, heb ik gemaakt van de Dutch doobadoo build up mal Cupido. Zo schattig!! 
                          Build up Cupido 
                            470.784.201



Het Design papier wat ik gebruikt heb is van Marianne design papier blok "sweet Dreams" en van Craft O clock "Hello little girl" extras to Cut. Hier heb ik de plaatjes van gebruikt! 


                           CC- FR- 165 

Dan heb ik op elk deel van de Box een zuigflesje geplaatst. Dit flesje komt van het Cart Art Baby album van Dutch doobadoo. Het flesje heb ik wel iets smaller geknipt zodat hij beter op het Doosje paste. 
                    
                    Card Art Baby album 
                          470.784.021     

De teksten op de flesjes komen van de Craftlab stempel "Baby tekst"

                               Baby tekst 
                               CC-FR-165
                                                                            
Als laatste heb ik bovenop het deksel nog een strik geplaats. Deze heb ik gemaakt met strookjes van hetzelfde Designpapier als het Doosje. De strookjes zijn breed 3 cm, 1cm en o,5 cm. Ook heb ik er nog lint in verwerkt, en in het midden een rose bloemetje geplakt. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit doosje. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer! 
Groetjes Ria 
                              

4 opmerkingen:

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...