zaterdag 8 april 2023

Vrolijk Pasen!!


Hallo allemaal, om te beginnen wens ik je met dit Kaartje hele fijne en gezellige paasdagen toe! 🐰🐣 De basis mal die ik gebruikt heb is de Shape Art mal Noah van Dutch doobadoo. 
                           470.784.215

Het oranje kleurig papier heb ik bewerkt met de Mask Art mal Elena. 
                             470.784.220

Verder heb ik de Dutch doobadoo Build up mal Bunny feet gebruikt en de Build up eggs. Van de Build up eggs heb ik de eierwarmer gebruikt. Hiermee heb ik het kopje van het konijn gemaakt. De pootjes heb ik zelf getekend. 
                       Build up Bunny feet
                            470.784.221

                          Build up eggs 
                           470.784.223

Als laatste heb ik de Snijmal van Marianne design Easter eggs gebruikt. 
                    Creatables LR0643 

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren. Hele fijne dagen en tot snel! 
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...