zaterdag 22 april 2023

Dino kaart!

Hallo allemaal, de nieuwe collectie van Dutch doobadoo staat weer in preorder! dus nog heel even geduld. Ik ben al  aan de slag gegaan en heb er dit Dino kaartje mee gemaakt. De vulkaan is 1 van de nieuwe Mallen! 
                                Card Art
                            470.784.232

Verder heb ik er de Build up Dino bij gebruikt. Dit is al een oudere mal van Dutch doobadoo 
                         Build up Dino 
                          470.784.014

Uit een vulkaan komt natuurlijk vuur en rook. Deze heb ik er zelf bijgemaakt. De 4 vuurspetters (druppels) en de rookwolken heb ik op een strookje mica geplakt, en tussen het vuur gestoken.

 

Het vuur en de lava heb ik uit geel cardstock geknipt en daarna bewerkt met Harmony inkt van Spectrum noir. De kleuren die ik gebruikt heb zijn : Orange en Honey pot 
                                Orange 
                              Honey pot 


Op het grijze cardstock van de vulkaan heb ik een soort mos aangebracht. Deze is van Cadence 

De tekst "roar" bij het mondje van de dino de 2 struikjes en ei op de onderkant van de kaart komen van de nieuwe Dutch doobadoo Slimline kit Dino's 

                               473.005.043


En natuurlijk ook weer accenten aangebracht met een zwart fineliner en een witte gelpen. 
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit dino kaartje. Nog een fijne dag vandaag en tot snel!! Groetjes Ria 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...