donderdag 27 april 2023

Welkom little Dino!


Hallo allemaal, deze keer heb ik een Kaartje gemaakt met een baby Dino! hoe schattig!! Als basiskaart heb ik de nieuwe shape art mal "Stella" van Dutch doobadoo gebruikt. Deze heb ik overgetrokken op zwart Cardstock. Daarna de 2de rand van de mal met Designpapier. 
                          Shape Art Stella 
                            470.784.230

Het designpapier is de nieuwe Slimline kit "Dino's"van Dutch doobadoo. 
.                         Slimline kit Dino's 
                              473.005.043

De Dino is een oudere mal van Dutch doobadoo. Ik heb er een schattige baby Dino van gemaakt, die uit zijn ei komt. Het ei heb ik zelf getekend. 
                            Build up Dino
                            470.784.014

De zon heb ik met 2 snijmallen gemaakt en er een gezichtje opgetekend. En zoals altijd weer accenten aangebracht om diepte te creƫren. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...