vrijdag 7 april 2023

Mannenkaart!!


Hallo allemaal, deze keer heb ik een stoere mannenkaart gemaakt voor de man van mijn vriendin. Ik ben begonnen met de gave slimline stempel van Studio Light.
                             SL-ES - Stamp 

Deze heb gestempeld op wit cardstock en daarna uitgesneden. Langs de randen heb ik hier en daar kleine scheurtjes gemaakt om het een beetje oud te laten lijken. Ook heb ik de randen beinkt met Distress inkt" Vitage foto" Het witte cardstock met de stempel heb ik daarna op zwart Cardstock geplakt en het zwarte op bruin cardstock. 

In het midden van de kaart heb ik een strook ribbelkarton geplakt. Deze heb ik gescheurd en beinkt met dezelfde kleur distress inkt Vitage foto. De klok die ik heb gebruikt is een snijmal van marianne design 
                  Creatable Klock LR0636

Het plaatje in de klok en de plaatjes onder de klok komen uit een oud boekje. Deze heb ik ooit op een beurs gekocht.
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 

2 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...