donderdag 27 april 2023

Party animal


Hallo allemaal, wat is het toch een schatje de nieuwe Build up Hanster van Dutch doobadoo. Hij is heerlijk zijn buikje aan het vol eten! 
                           Build up Hamster 
                               470.784.226

We beginnen met de basiskaart deze is 21cm X 17,5 cm. Op de achtergrond van het papier heb ik streepjes getrokken met een zwarte fineliner. De afstand tussen de streepjes is 1 cm. Nu lijkt het of hij in een kooi zit. Verder heb ik het leuke Rad erbij gebruikt. Deze heb ik voor de helft gemaakt. 
                       Rad voor Hamster
                           470.784.228

Ook de nieuwe Build up groente en fruit heb ik gebruikt. Voor de bodem heb ik 2 stroken papier geknipt van 4cm en 2 cm. Deze heb ik aan de bovenkant een beetje golvend geknipt. 
                Groente en fruit voor Hamster
                             470.784.227

Het waterflesje heb ik zelf gemaakt. Op het blauwe gedeelte van het flesje heb ik Glossy accents aangebracht. Nu lijkt het nog meer op water. Helaas is dit op de foto moeilijk te zien.

De Stempel tekst party animal komt van Marianne design Eline's Animals 
                               Ec0189

En als laatste heb ik weer accenten aangebracht met een Zwarte fineliner en een witte gelpen. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...