vrijdag 5 mei 2023

Beterschap!!


Hallo allemaal, het zal je maar overkomen. Ben je heerlijk aan het spelen val je uit het rad!.. aiiiiii dat word een tandarts bezoekje!!.. ik vind hem geweldig de nieuwe Build up hamster van Dutch doobadoo. De mallen die ik bij deze kaart gebruikt heb zijn de Build up hamster en het Card Art rad voor Hamster. 
                              470.784.226

.                            470.784.228

Aan de onderkant van de kaart heb ik een strookje geel cardstock gebruikt. Deze strook is 4,5 cm hoog en 21cm breed. Toen de hamsters en het rad geplaatst waren op deze strook, heb ik er nog stukjes geel cardstock tussen geplakt. Deze heb ik iets verhoogd met Foam tape. 

Verder heb ik de Stempel gebruikt van Marianne design "zorg & herstel" 
                                 CS1080

Als laatste heb ik de kaart gemat met zwart Cardstock. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Beary cute!

Hallo allemaal, deze keer ben ik nog eens aan de slag gegaan met de Build up baby beer. Ik vind hem zooo geweldig!! Het Designpa...