dinsdag 23 mei 2023

Smile and enjoy!!


Hoi hoi, jullie herinneren je vast nog wel mijn kaartje waar de arme hamster uit het rad viel en zijn tand brak!... gelukkig is het allemaal goed gekomen (blij blij) Hij is zoals je ziet naar de tandarts geweest. Het tandje is weer gerepareerd, maar hij moet nog wel een beugel dragen! Eind goed al goed! De basis mal die ik heb gebruikt komt uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie. Dit is de Fold Art card 2-luik. 
                            Fold Art 2 -luik
                             470.784.233

Ik heb de basiskaart gemaakt zonder vouw in het midden. Dus een rechte kaart. De stenen op de achtergrond heb ik gemaakt met de nieuwe Mask Art Bricks van Dutch doobadoo
Deze heb ik beinkt met groene en bruine inkt.
                          Mask Art Bricks 
                            470.784.234

De stoel, kastje, gebit, mondkapje en de jas heb ik zelf gemaakt. De tekst "smile and enjoy" komt uit het leuke Studio Light sticker book sentiments 

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

  1. Prachtig Ria hoe je steeds weer wat anders kunt verzinnen. Ook de dingen die jij zelf gemaakt hebt. Kom er maar steeds op!! Super gaaf. Groetjes Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerda! wat een lief compliment! 💕

      Verwijderen

lieve paasgroetjes!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch doobadoo collectie!! Bij deze collectie zit een superleu...