zondag 14 mei 2023

Babyboy!!


Hoi hoi, hoe leuk is het om met de nieuwe Dutch doobadoo Card Art mal patchwork Square een Babykaartje te maken. 
                           Card Art
                       470.784.240

Als basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het prachtige Designpapier is van Craft O clock Oh Boy (20X20 cm) 
                            CC-C55-08-10

En bij craft o clock hebben ze ook extra sets die je erbij kunt gebruiken. Dit zijn plaatjes die uit kunt knippen en op je kaart kunt verwerken. Ik Hou ervan! Super mooi en heel handig! 
                             CC-C55-08-10

Hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje! Wens je nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! Groetjes Ria 


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart. Je hebt me op ideeën gebracht. Er zijn zoveel leuke plaatjes, die je zo goed kunt combineren. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Fijn dat ik je heb kunnen inspireren! en inderdaad plaatjes genoeg 😉 succes!!!

      Verwijderen

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...