zondag 14 mei 2023

WooHoo!!!!!


Hallo allemaal, ik ben weer aan de slag gegaan met de nieuwe collectie van Dutch doobadoo! Ik heb er een lekker Splashmomentje van gemaakt. Hoe schattig is weer het nieuwe Build up nijlpaardje! 
                       Build up nijlpaard
                           470.784.236

Ik heb hem heerlijk in het water laten spetteren! Deze Mask Art mal is ook een nieuwe van Dutch doobadoo. Ik heb hem overgetrokken op cardstock en daarna uitgeknipt. 

                      Mask Art Splash
                        470.784.238

Ook de prachtige boom op de achtergrond is een nieuwe mal. 
                    Card Art Savannah
                         470.784.237

Verder heb ik het designpapier " jungle out there"  van Craftlab erbij gebruikt. 
                          CCL-FR-PP47

Als laatste heb ik hier en daar vogels gestempeld, en de tekst WooHoo. De Stempel van de vogels komt van Crea lies en de tekst van Studio Light Sweet stories - Quotes small Splish Splash 
                                  CLSH05

                      SL-ES-Stamp 270

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje! Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer! Groetjes Ria



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...