donderdag 11 mei 2023

Hello little one!!


Hallo allemaal, ik ben weer aan de slag gegaan met de super gave mallen van Dutch doobadoo!! en dit kaartje is het geworden. Ik ben als basis begonnen met de shape art mal Claire. 


                               470.784.229 

Op de Shape Art mal heb ik de tekst Rawr geplaatst met daarachter de Dino's. De wimpers van het dino vrouwtje heb ik van hele dunne reepjes zwart cardstoc gemaakt. 
                                470.784.231



                           470.784.014

De kleine Dino in het midden is een uitdrukplaatje uit de de Slimline kit Dino's van Dutch doobadoo. Ik heb het plaatje in losse delen keknipt! De voor en achter pootjes heb ik van het plaatje afgeknipt en weer boven en onder terug geplaatst. Ook de kleine tekstballon en de plantjes onderaan de kaart komen uit de Slimline kit Dino's 
                         Slimline kit Dino's 
                             473.005.043

Als laatste heb ik achter de kaart een mat laag gemaakt van zwart Cardstock. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 





 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...