zondag 16 juli 2023

Circus in de stad!


Hoi hoi, jullie weten inmiddels dat er een nieuwe "circus" collectie is uitgekomen bij Dutch doobadoo. Ik vind hem geweldig! alleen de vrolijke kleuren zijn al te gek! Ik zal beginnen bij de basismal die gebruikt heb. Dit is de card art mal circustent. Ik heb voor de tent rood cardstock gebruikt en het rood /wit geblokte Designpapier. Dit papier komt uit de 
nieuwe Dutch doobadoo Crafty kit XL  "Time to party" 
                  Card Art Circustent
                       470.784.245


                 Crafty kit XL Time to party 
                           473.005.005

Voor de tent heb ik de nieuwe Build up Clown geplaatst. Hij geeft samen met het Build up Paard een voorstelling met ballen en ringen. 
Hoe leuk is dat.
                     Build up Clown 
                       470.784.243

                    
                      Build up Paard 
                       470.713.865


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...